Kamis, 25 Februari 2010

Lava melancarkan Mobile Phone A9

Post image for LAVA launched Mobile Phone A9 Post image for LAVA launched Mobile Phone A9Post image for LAVA launched Mobile Phone A9Post image for LAVA launched Mobile Phone A9Post image for LAVA launched Mobile Phone A9




Lava Antarabangsa telah memperkenalkan handset baru A9, penuh dengan fitur multimedia canggih dan teknologi terkini. Lava telah memasuki arena telefon dengan handset yang memiliki kemampuan untuk berdiri keluar dari kerumunan.

Sebagai menggila untuk mendapatkan peranti terbaru dan paling keren di pasaran memanas dan masing-masing pengilang adalah pertaruhan upping pelanggan untuk memberikan yang terbaik pengalaman mobile set, lava Antarabangsa juga memutuskan untuk mendapatkan pelanggan tersenyum dengan menyediakan handset yang penuh kuasa akan naik banding trendi dan teknologi untuk pelanggan savvy.
Selular ini direka untuk style sedar konsumen yang aktif pada jaringan sosial. Lava A9 adalah komputer mobile kecil dengan isyarat perak yang memaparkan skrin TFT 2,4 inci. Produk memberikan pengguna internet yang benar-benar pengalaman peribadi dalam handset kompak. Dengan banyak pelbagai aplikasi dan perkhidmatan yang sedia di lava A9 seperti kelajuan quality kemudahan akses web, pemain media, permainan, akan menciptakan gebrakan di pasar dengan fitur yang mengagumkan akan membawa syarikat ke ketinggian baru.
Sarawak embedded games, 3.2 mega pixel kamera dan pilihan kesambungan canggih dengan utiliti aplikasi seperti nimbuzz dan opera mini adalah ciri standard telefon ini. A9 adalah kecil, ramping alat pujian segmen gaya baru.
Lava A9, telefon elegan di Rs5999 adalah gambar semua orang baik itu pergi kuliah masih muda atau profesional dengan ciri seperti rangkaian sosial dan web aplikasi chatting. Sukan muda yang jelas desain dan fungsionalitas rentang pertengahan, lava menguntungkan A9 mempunyai ciri yang membuatnya berdiri keluar dari kerumunan.
Menurut Mr Praveen Srivastava, Ketua Jualan dan Pemasaran, "internet generasi selepasnya ialah mentakrif semula cara kita menggunakan dan pengalaman internet. Web blog, meng-upload foto dan video dalam laman-laman di mana seseorang boleh berkongsi dan komentar, bertukar dan remixing dari playlist, foto, video, cari, belanja, berita - yang menjadi mungkin dalam A9 lava dan sekarang fenomena rangkaian sosial talian, dimana pengguna boleh mengejar ketinggalan dengan teman lama dan membuat yang baru sementara mengemas mereka tentang kehidupan mereka dengan mem-posting komentar tajam. "
Alasan mengapa handset ini telah menjadi begitu popular, menyatakan vendor peranti mobile, adalah fakta bahawa mereka memberikan pengguna cara yang paling alami untuk berinteraksi dengan telefon mereka. Dari memilih kenalan, nombor panggilan dan menaip email atau SMS di Lava A9 adalah yang sangat cepat dan cekap sistem input.
Mengomentari datang dengan sebuah handset seperti A9, Mr SN Rai, Pengasas & Pengarah mengatakan bahawa, "Mobile telephony baru saja mulai membuat lumpuh dalam industri mobile India. Watak merayu bersama dengan kedudukan aspiratif telah memastikan bahawa melarikan diri adalah memukul bahkan di India. Setelah menaiki tangga kejayaan terlalu cepat, lava menjadi pemikir yang menyeluruh dan telah memecahkan kod rahsia menuju hati para pelanggan India. Dan bahawa kod retak lava - A9. "
A9 lava telah direka untuk lebih muda, teknologi cerdas, konsumen yang sadar mode. Handset ini disokong oleh hi-end utiliti yang membuat mereka salah satu peranti yang terbaik. Ponsel multimedia ini dilengkapi dengan penampilan canggih dan desain. Lebih daripada komunikasi alat, mereka telah menjadi kenyataan gaya rupa.
TEKNIS Spesifikasi OF A9

  • A 9 memiliki fitur dual SIM
  • 2,4 inch skrin
  • Radio FM dan Recording
  • MP3 / 4
  • Protokol aplikasi wayarles (WAP)
  • GPRS
  • Tersedia Warna: Silver & White
  • JAWA Diaktifkan, Email
  • GAMES
  • Hubungi kembali
  • Nimbuzz / Opera Mini 

0 comments:

Posting Komentar

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More