Kamis, 25 Februari 2010

Kenderaan konsep elektrik







Beberapa hal yang perlu dibicarakan, Honda baru sahaja mengumumkan bahawa mereka akan bermegah daripada kenderaan elektrik konsep, dan Syarikat Hungary membuat sebuah mobil konsep yang mampu membelah diri menjadi dua kenderaan.
 
Dari dua, saya rasa Honda lebih cenderung menjadi kenyataan. Honda 3R-C adalah sebuah kereta daripada satu orang, tapi hiasan menarik isyarat dari sepeda roda tiga, bukan sepeda motor. Ini adalah konsep konsep bandar Honda penumpang sifar-emisi pengangkutan, dan menggunakan bateri lithium ion. Honda juga bekerja di sebuah kereta di arah yang sama, yang sebenarnya memiliki kemampuan untuk menggabungkan dua lebih kecil kenderaan dalam yang lebih besar. The EV-N mobil akan solar panel di bumbung dan beban kenderaan saat diparkir.
Pilihan Hungary Namun, tidak begitu menjanjikan. Ingat bahawa selepas semua ini adalah orang-orang yang membawa Yugo. Antro Syarikat sedang dalam proses mengembangkan sebuah kereta yang sebenarnya dibahagi menjadi mobil yang lebih kecil, masing-masing mampu berjalan sekitar 12 kilometer sebelum memerlukan pengisian semula. Itu sebenarnya dianggap sangat baik untuk perjalanan, tapi tidak seperti jalan perjalanan akan menjadi hampir mustahil. Antro bercadang untuk memberikan mobil ini sekitar tahun 2012.


0 comments:

Posting Komentar

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More